måndag 28 februari 2011

Nickypedia

Ibland fastnar man för sunkiga tv-program och nu har det hänt igen, men för dom som inte pallar kolla finns det andra sätt att plocka russinen ur kakan. Nicky sthlm verkar vara en fullfjädrad mytoman och på nickypedia.se fylls det ständigt på med nya hits. ett axplock:

"Jag dricker 4 redbull, 3 öl och ... vad blir det nu ... 8 kola om dagen ... MINST."

"Yes jag känner ryska maffian. Yed jag känner bandidos. Yes jag känner Red&White. Jag kan ta vad jag vill men jag skulle aldrig ringa dem."

"Jag har suttit i isoleringcell, två och en halv månad satt jag inne jag kom ut och börja slåss"

"Sen jag var 18 har jag druckit varje dag"

"Jag hade två pitbulls när jag var 8 år och bodde i USA, alla 'blacks' sprang i väg av rädsla. "

"Min farsa dog i ett krig i Ryssland. Han fick en kula i huvudet"

"I Ryssland stänger man in turisterna på dagarna och släpper ut dem på kvällen. Det är mindre folk ute då. Det är för deras egen säkerhet..."

"Om jag vinner så kommer jag lägga 100 lax på ett aktiebolag, sen 100 lax till så att företaget har pengar att omsätta"

"En gång hade vi 4-kant i pappas pool, han var inte glad när han var tvungen att byta ett filter för 15.000:-"

"Ja blev erbjuden en Mercdes för att ha sex med en kvinna, men jag tackade nej"

"När jag var på flygplatsen i Moskva så var det 4 st livvakter med pistoler som drog pistolerna för att skydda mig eftersom jag var turist"

"jag känner två fd Moore-brudar som bär heltäckande burka nuförtiden"

"Isbjörnar simmar typ 60km/h och springer 110"

"När jag var 17 så vägde jag 90 kg rena muskler. Jag tog 80 kg i bänkpress"

"Min pappa blev skjuten i huvudet av maffian."

"Schysst jacuzzi, en sån har min pappa."

"Jag har en hund som väger ungefär som mig, typ 75 kg. Brukar gå ut med den ofta."

"Vet du vad det värsta är? Att jag kommer bli knivhuggen när jag kommer ut här ifrån."

Och sådär fortsätter det, det här kan bli sjukt fett att följa..

Inga kommentarer: